PracaGrupypl.praca.dyskusjeNorbrook Irlandia ? kot cos wie ?? › Re: Norbrook Irlandia ? kot cos wie ??
    From: "Ania" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Norbrook Irlandia ? kot cos wie ??
    Date: Sun, 21 Jan 2007 01:21:34 +0100

    Hej
    Mój kolega pracował. Warunki nie są najlepsze. Nie wiem na jakim stanowisku
    będziesz pracował, ale jeśli jesteś po studiach to nastawiaj się, że
    będziesz pracował poniżej swoich kwalifikacji (żadna praca za biurkiem tylko
    normalnie na hali produkcyjnej). Do tego szef jest nieciekawy, potrafi
    zwolnić bez powodu. W połowie zeszłego roku zwolnili sporą grupę pracowników
    i m.in. dlatego przeprowadzili kolejną rekrutację.

    To jest dora praca jeśli chcesz wyjechać na krótki okres czasu, żeby trochę
    zarobić (płacą uczciwie), ale nie wiązałabym z tym wyjazdem dużych nadziei.

    Pozdrawiam
    Ania