PracaGrupypl.praca.dyskusjeNocne kolejki po pracowników › Re: Nocne kolejki po pracowników
  • Data: 2006-11-11 21:38:46
    Temat: Re: Nocne kolejki po pracowników
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    u...@g...pl wrote:

    > Myślisz że z rodzinami nie wyjeżdżają?? Jak tak dalej pójdzie to
    > i z chorymi rodzicami wyjadą, chociaż nikomu tego nie życzę
    > (chorych rodziców). Większość jest przekonana że jak ktoś ma dom
    > rodzinę to napewno zostanie, a tak wcale nie jest, on wyjedzie jako ta
    > 2 lub 3 grupa. Tradycja polska ostatnich lat nie przewidywała

    Dokladnie - znam przypadek pary z rocznym dzieckiem, ktorzy mieli w PL
    takze mieszkanie, ale zostawili i sie tlukli z dzieckiem kilkanascie
    godzin samolotem. Wazna motywacja byla lepsza, dwujezyczna przyszlosc
    dla dziecka i wychowanie go w lepszej mentalnosci.
    Ja zostawilam w PL nie obciazone kredytem mieszkanie w milej czesci
    miasta. Nie oplaca mi sie go nawet wynajmowac, bo 1200 zl nie jest warte
    wysilkow i stresow zarzadzania na odleglosc i skarbowki nie lubie. Niech
    stoi, jak kiedys ceny jeszcze podrosna lub jak bede potrzebowac kasy, to
    sprzedam. Co zabawne, nie jest to jedyne znane mi mieszkanie zostawione
    "poza rynkiem" przez kogos, kto wyjechal. Zabawne, bo przeciez jest taki
    niedobor mieszkan w PL.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl