PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo - a jakie jest wasze zdanie? › Re: No - a jakie jest wasze zdanie?
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No - a jakie jest wasze zdanie?
    Date: Mon, 5 May 2003 21:52:17 +0200

    news:b968dt$od8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jaka teza - że jak więcej Polaków będzie mieć wyższe, to nie będą
    > chcieli? Nie chcę Ciebie martwić, ale pokazanie dwóch niezwiązanych ze
    > sobą badań wcale nie mówi o ich korelacji. Dopiero określenie wskaźników
    > wykształcenia dla grupy badanej, mogło by cos wyjaśnić.

    Dobrze powiedziane.
    A co do nostalgii do PRLu to sie wcale nie dziwie, mimo iz tamten system byl
    zly, obecny jest niewiele lepszy. Nie neguje ogolnej idei, ale wykonanie
    jest fatalne, cale spoleczenstwo jest zreszta za ten stan rzeczy
    odpowiedzialne, ale najbardziej elity wladzy(politycznej nie gospodarczej)