PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezdolność do pracy › Re: Niezdolność do pracy
  • Data: 2005-02-26 08:10:41
    Temat: Re: Niezdolność do pracy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kaizen [Fri, 25 Feb 2005 22:43:16 +0100]:

    > O czymś takim, jak Pogotowie Ratunkowe słyszałeś?

    Nie no, nie przesadzajmy moze? Pogotowie zasadniczo ma za
    zadanie ratowanie ludzi. Zatrucie po ktorym czlowiek jednak
    funkcjonuje i pisze na newsy to jak podejrzewam glownie
    wymioty i, pardon, sraczka. Sadze ze kilku innym osobom ta
    karetka moze byc znacznie bardziej potrzebna i wzywanie jej
    do czegos co starczy przeglodzic i zapic mieta to przesada.

    Kira