PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy pracodawca (po raz n-ty) › Re: Nieuczciwy pracodawca (po raz n-ty)
    From: "SM" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy pracodawca (po raz n-ty)
    Date: Sun, 11 May 2003 22:53:44 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@qa155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Skoro wszyscy wyrażają na to zgodę to co PIP ma do tego.... nie rozumiem
    > Was, najpierw wszyscy zgadzają się na takie warunki współpracy, a jak w
    > końcu uświadamiacie sobie, że działalność gospodarcza u (współ)pracowników
    > nie hcroni ich w żaden sposób przed podziękowaniem to zaczynacie mówić, że
    > pracodawca jest nieuczciwy.
    > Sporządźcie umowę o współpracy (kontrakt) i ustalcie dokładne warunki
    > płatności, użyczania narzędzi i lokalu, formy zerwania umowy, kar umownych
    > za nie wykonanie zobowiązań....

    Jest to dość niszowa branża i jakiekolwiek próby dyskusji na temat umowy
    kończą się zakończeniem współpracy. Poza tym każdy sobie zdaje sprawę, że z
    dnia na dzień można stracić pracę - ale w obliczu stanu naszej gospodarki,
    albo taka współpraca, albo żadna!

    > a jak znalazło się 40 osób chętnych pracować "na gębę" to widocznie nie
    jest
    > tak źle, tylko Ty pewnie przedstawiasz to w takim nieciekawym
    świetle......
    > bo pewnie sam podpadłeś i usłyszałeś "dziękuję za współpracę". Nie wierzę
    że
    > pracodawca zastraszył 40 osób i sieje terror, płaci wam 700 zł/ miesiąc i
    > czepia się z byle powodu.....

    Nie jest tak źle? A co się dzieje na rynku pracy?
    Nie myślę, że tendencyjnie jakoś to przedstawiam, bo fakt niewypłacenia
    pieniędzy, zwolnienia kilku osób w sposób urągającym podstawom
    człowieczeństwa itp. można przedstawić w tendencyjny sposób.
    Nawet jesli ludzie są zastraszeni, to pracują, bo co mają robić???
    Do niedawna nie było tak źle, pieniądze też były nie najgorsze, porobiło się
    jednak tak jak opisywałem wyżej dopiero od niedawna!