PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy pracodawca...Aidem Media z Gdańska › Re: Nieuczciwy pracodawca...Aidem Media z Gdańska
    From: "Krzys Hrynkiewicz" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy pracodawca...Aidem Media z Gdańska
    Date: Thu, 11 Sep 2003 09:58:52 +0200

    skoro tak bardzo się zgadzasz, to podpisz się z imienia i nazwiska jeden z
    drugim :)

    a tak serio - oczywiście, że kod jest własnoscią programisty i oczywiście,
    że go nie wykorzystujemy. zresztą nie wymagamy źródeł do kodu, wystarczy
    exec - naprawdę nikt nie ma czasu, żeby studiować czyiś kod w poszukiwaniu
    unikatowych algorytmów - to są zbyt proste rzeczy. własciwie to w ogóle nas
    nie interesuje kod :) - chodzi tylko o to, żeby pokazać praktyczną sprawność
    programistyczną, czyli wypadkową prędkości i jakości. jeśli ktos sobie życzy
    zwrot swojego zadania domowego, oddajemy. czego jeszcze chcesz? żebyśmy
    sobie formatowali dyski po każdym kandydacie, żeby broń boże żaden fragment
    kodu się nie zachował gdzieś?

    konkludując - jeśli na podstawie argumentów kolegi JSW nadal uwazacie nas za
    kanciarzy zróbcie listę z nazwiskami i możemy porozmawiać sobie dalej.

    i żeby wszystko było jasne - jestem szeregowym pracownikiem firmy Aidem
    Media i szlag mnie trafia jak czytam takie anonimy na poważnym formu
    publicznym. gdzie wy żyjecie chłopaki?

    Krzysztof Hrynkiewicz