PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy pracacodawca. › Re: Nieuczciwy pracacodawca.
    From: "jaberski" <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy pracacodawca.
    Date: Sun, 1 Aug 2004 21:48:39 +0200

    . Tym
    > bardziej, że zgodnie z podstawową zasadą teorii gier, najlepiej wychodzi
    się
    > zawsze współpracując a nie walcząc...

    troche offtopic, ale niech tam.
    czytalem o takim eksperymencie, gdzie własnie była wykorzystywana teoria
    gier
    do osiagniecia najefektywniejszych rezultatów.
    Wynik eksperymentu był taki: stosuj strategie współpracy ale jezeli druga
    strona
    chociaż raz zastosuje strategie walki - zrób to samo (odwet)
    Potem znowu stosuj strategie współpracy.
    Po jakims czasie druga strona zorientuje sie, ze jest karana za brak
    współpracy
    co skłoni ja do porzucenia strategii walki.
    No ale to tylko modelowy eksperyment...

    pozrawiam
    jaberski