PracaGrupypl.praca.dyskusjeNietypowa oferta... › Re: Nietypowa oferta...
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nietypowa oferta...
    Date: Thu, 28 Apr 2005 21:32:39 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Staram sie rozkręcić własny interes. Ale mam świadomość że nie znam
    > sie na wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem własnej
    > działności a nawet nie mam czasu wszystkim sie zajmować. W końcu
    > każdy powinien zajmować się tym na czym sie dobrze zna.

    Brawo.

    > Dlatego chciałbym "zatrudnić" osobe która zajeła by się stroną
    > organizacyjną takiej działalności oraz pozyskiwaniem nowych klientów
    > (lub jakąś formą reklamy).

    Nie jestem pewny, czy połączenie tych funkcji jest najszczęśliwszym
    pomysłem. Nie znam jednak dokładniejszych uwarunkowań... Ale o tym na
    końcu.

    > przez pierwsze 2-3 miesiące mogło by nie być żadnych pieniędzy.
    > Ale...

    Ale jest to argument na "nie" dla stwierdzenia:
    > Nie szukam osób z wielkim doświadczeniem, mogą być nawet bez.

    A już:
    > cechy takie jak pracowitość, uczciwość, ambicja, pomysłowość.
    najczęściej nijak się mają do
    > studenci V roku po kierunkach ekonomicznych.
    Przepraszam wszytkich urażonych, ale mam wystarczające doświadczenie
    aby stwierdzić, że 90% takich najpierw musi się nauczyć pracować oraz
    dowiedzieć, co to jest odpowiedzialność.

    > sztuką jest tylko sprzedać wykonane za jej pomocą produkty.

    > Moje pytanie brzmi czy wogóle znajde chętne osoby do takiej formy
    > współpracy,
    Np. moja firma tym się zajmuje. A dokładnie chodzi o outsourcing.
    Możesz szukać "osoby" lub firmy specjalistycznej właśnie. Ale Twoje
    pytanie jest jak najbardziej na miejscu - odpowiadam: oczywiście -
    znajdziesz. Po to istnieją nawet umowy agencyjne. Sporo jest firm, co
    nie mając doświadczenia lub chcąc się skupić na jednej stronie swojej
    działalności, zostawia sobie tylko techniczną stronę sprzedaży, resztę
    zlecając. Można to zrobić na różne sposoby, zależnie od analizy
    sytuacji własnej oraz analiz rynkowych. Przypuszczam, że Tobie
    konieczny jest przede wszytkim dobry menadżer-organizator z
    doświadczeniem, co zorganizuje wszystko w odpowiedniej kolejności.

    A tak przy okazji - ciekawym, co takiego bezkonkurencyjnego robisz...
    Jeśli to może zaszkodzić - nie odpowiadaj. Tylko pamiętaj - jeśli to
    naprawdę coś, co warto rozwinąć - NIE STAĆ CIĘ na zatrudnianie byle
    kogo. Chyba, że w twoich planach jest pozostanie drobnym
    rzemieślnikiem lub rozwój przez pokolenia (sorry za przesadę). Szkoda,
    że Immona Ci odmówiła :) - to byłby dobry interes.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej