PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieprawdziwe uzasadnienie › Re: Nieprawdziwe uzasadnienie
    From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieprawdziwe uzasadnienie
    Date: Wed, 3 Apr 2002 23:04:09 +0200

    Użytkownik "Michal Jeczalik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:m3u1qsd3ki.fsf@localhost.localdomain...

    > Hmmmmm, no nie jestem prawnikiem, ale IMHO pracodawca sie wybroni. A jesli
    > sie rzeczywiscie nie wybroni, to chyba trzeba zwiewac z tego kraju. :)

    Nie wybroni się. Nie ma szans nawet przy dobrym adwokacie. W tym przypadku
    są przecież ewidentne dowody na piśmie i w gazecie.
    A zwiewać z kraju to powinno się takiego gdzie pracodawcy okłamują ludzi w
    bezczelny sposób.
    Jeżeli chce obniżyc płace (z takich lub innych przyczyn), to powinien
    pracownikom dać wypowiedzenie warunków płacy, aby mieli do wyboru, albo
    zostaną na niższej płacy, albo poszukają sobie innej pracy. I to właśnie
    jest KULTURA pracodawcy, a nie wilczy kapitalizm.

    Wiesiek