PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie robim, bo się narobim › Re: Nie robim, bo się narobim
    From: "Lucar" <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie robim, bo się narobim
    Date: Thu, 6 May 2004 11:28:13 +0200

    "Fabio" <f...@a...inetsolutions.pl> wrote in message
    news:MPG.1b037df7e23d1eea98976a@news.astercity.net..
    .
    > In article <c7auq1$rob$1@absinth.dialog.net.pl>, a...@y...com
    > says...

    > A mnie robia. Jesli uzmyslawiam sobie, za ja zapieprzam i place ZUS oraz
    > podatki, aby taki menel jeden z drugim mial jakis zasilek, to zapewniam
    > Cie, ze noz sie w kieszeni otwiera. Sa to zwyczajne pasozyty.
    >
    > ..:: fabio

    Myślę, że wyciągasz błędne wnioski. Po pierwsze primo, zasiłek w Polsce
    przysługuje przez stosunkowo krótki okres i w związku z tym przeważająca
    większość bezrobotnych jest jedynie zarejestrowana w urzędach pracy bez
    prawa do pobierania zasiłku. Tak więc statystycznie jest bardziej
    prawdopodobne, że ci gentlemani spod sklepu reprezentowali tę większość. Po
    drugie primo, oferowana im praca była dorywczą i płatną do ręki, więc nawet
    jakby pobierali zasiłek, nic by to w tej kwestii nie zmieniło i państwo by
    na tym nie zaoszczędziło. Wyjście poza zasiłek powoduje dopiero praca na
    jakąś tam umowę, a znalezienie takowej w tym środowisku jest równie
    prawdopodobne jak lądowanie spodka marsjańskiego na łące obok ww. sklepu.
    Wobec powyższych faktów nadal podtrzymuję swoją tezę.

    --
    Pozdr
    Lucar