PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie mam NIPu › Re: Nie mam NIPu
  • Data: 2003-09-06 13:04:53
    Temat: Re: Nie mam NIPu
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam w poniedziałek mam podpisac umowe o prace.
    > Bedzie to moja pierwsza praca. dostalem kwestionariusz do wypelnienia na
    > poniedzialek i jest tam rubryka NIp. Chcialem wyrobic sobie NIP a w
    > Skarbowym powiedzieli mi ze musze pracowac. Jak to wszystko zalatwic zebym
    > mial i prace i NIP.

    Mozna :
    a) pobrac wniosek ze skarbowego i na tym wniosku przyszly pracodawca
    przystawi swoja pieczatke firmowa, z tym wnioskiem pozniej nalezy udac sie
    do US
    b) isc z umowa o prace do US i dopiero wtedy wyrobic NIP

    Dziwne ze Ci nie udzielili tych informacji w skarbowym.

    Jezeli ktos nie pracuje nie moze mu zostac nadany NIP !!

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873