PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nastroje pracobiorcow

  • 1. Data: 2011-08-31 05:18:02
    Temat: Nastroje pracobiorcow
    Od: Jan Kowalski <g...@g...com>

    Od jakiegos czasu slyszy sie ze traz jest rynek pracobiorcow w Polsce.
    Czy naprawde jest tak dobrze? Czy wyksztalcenie, doswiadczenie i
    wiedza sa wystarczajacymi warunkami na zdobycie pracy? Jakie panuja
    teraz nastroje w Polsce?

  • 2. Data: 2011-08-31 05:49:52
    Temat: Re: Nastroje pracobiorcow
    Od: z <z...@g...pl>

    Jan Kowalski pisze:
> [...]
    > Czy naprawde jest tak dobrze? Czy wyksztalcenie, doswiadczenie i
    > wiedza sa wystarczajacymi warunkami na zdobycie pracy? Jakie panuja

    Pracodawca jak nie ma wyjścia bo jest mu potrzebny specjalista z
    porządnym stażem (takich z dnia na dzień nie przybywa a stanowisk
    przybyło) płacze i płaci.
    Natomiast dokładnie ten sam człowiek już zupełnie inaczej podchodzi do
    młodego bez kwalifikacji. Jakieś odreagowanie czy co? ;-)

  • 3. Data: 2011-08-31 11:09:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-08-31, Jan Kowalski <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > Czy naprawde jest tak dobrze? Czy wyksztalcenie, doswiadczenie i
    > wiedza sa wystarczajacymi warunkami na zdobycie pracy? Jakie panuja

    Jak zwykle zależy. Od branży, od tego jak bardzo doświadczonego pracownika
    potrzeba, od regionu kraju, czasem od sezonowości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2011-08-31 17:01:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:18:02 -0700 (PDT), Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > Czy naprawde jest tak dobrze? Czy wyksztalcenie, doswiadczenie i
    > wiedza sa wystarczajacymi warunkami na zdobycie pracy? Jakie panuja

    Raczej - doświadczenie i wiedza. Pracodawcy chyba się juz przekonali, że
    papierek z mgr inż oznacza 'potrafi czytać i pisać'.

    Ja [po miesiącu mam dwie realne oferty - czyli dwie propozycje podpisania
    kontraktu :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2011-09-01 05:43:51
    Od: Jan Kowalski <g...@g...com>

    > Raczej - do wiadczenie i wiedza. Pracodawcy chyba si juz przekonali, e
    > papierek z mgr in oznacza 'potrafi czyta i pisa '.

    Zakladamy ze potencjalny pracownik ma doswiadczenie, wiedze i
    wyksztalcenie :)
    Czy posiadanie dyplomu MBA pomaga, czy jest traktowane raczej jako
    nieszkodliwe hobby kandydata?
    Pewnie inaczej to wyglada w korporacjach, a inaczej w mniejszych
    firmach.
    Umowmy sie ze rozmawiamy o pracownikach nie z dolnej, ale sredniej
    polki (z zarobkami powyzej 10000PLN)

    > Ja [po miesi cu mam dwie realne oferty - czyli dwie propozycje podpisania
    > kontraktu :D

    Gratulacje i milo slyszec, ze tak jest

  • 6. Data: 2011-09-01 18:23:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 22:43:51 -0700 (PDT), Jan Kowalski napisał(a):

    > Zakladamy ze potencjalny pracownik ma doswiadczenie, wiedze i
    > wyksztalcenie :)
    > Czy posiadanie dyplomu MBA pomaga, czy jest traktowane raczej jako
    > nieszkodliwe hobby kandydata?

    Zależy od pracodawcy.
    Są tacy, dla których się liczą papiery, są tacy, dla których umiejętności,
    są tez tacy, którzy uważają, że techniki się człowiek nauczy, a ważne jest
    nastawienie do pracy i umiejętność współpracy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2011-09-03 02:50:40
    Od: Jan Kowalski <g...@g...com>

    On Sep 2, 2:23 am, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Zależy od pracodawcy.

    No to jasne, ze duzo zalezy od pracodawcy. Raczej chodzilo o ogolny
    trend i nastroje globalne.
    Czy nie jest tak ze trabi sie o potrzebie fachowcow, a jak przyjdzie
    co do czego to "... wie pan jak to jest, fachowca potrzebujemy ale nie
    az takiego i za tyle " ;).

  • 8. Data: 2011-09-22 17:18:33
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
    > Od jakiegos czasu slyszy sie ze traz jest rynek pracobiorcow w Polsce.

    Od jakiego czasu i gdzie?

    Bo ja np. od jakiegoś czasu właśnie tego nie słyszę...

    Pozdrawiam,
    MAG