PracaGrupypl.praca.dyskusje › Naprawa kserokopiarek

  • 1. Data: 2007-01-09 07:39:43
    Temat: Naprawa kserokopiarek
    Od: p...@o...pl

    Spotykam się ostatnio z ofertami pracyprzy naprawie kserokopiarek. Czy
    jest to trudna praca? Jak można się przeszkolić w naprawie tego
    rodzaju sprzętu.

  • 2. Data: 2007-01-11 15:15:01
    Temat: Re: Naprawa kserokopiarek
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    >Spotykam się ostatnio z ofertami pracyprzy naprawie kserokopiarek. Czy
    >jest to trudna praca? Jak można się przeszkolić w naprawie tego
    >rodzaju sprzętu.

    narzędzia kopiująco-drukujące, to w większości system trybów i trybików, wałków,
    podajników i innych elementów mechanicznych. Jakaś głowica, jakis toner, ładunki
    elektryczne i tak dalej. No i oczywiscie do tego dochodi odpowiednie oprogramowanie-
    zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne (np z komputera, moze serwer wydruku itp)
    Czy jest to praca trudna? W większości polega na obsłudze mechaniki, na przykład w
    przypadku urządzeń laserowych duże ilości proszku (tonera) sa w stanie dostać się w
    łożyska rolek podających, a wtedy trzeba te rolki przeczyścić, wałek wymienić itp.
    Czy jest to trudne, to sam oceń. spróbuj.
    jak się można podszkolić? Na ogół producenci prowadzą szkolenia dla swoich
    punktów/podwykonawców serwisowych.
    Ja bym sugerował znaleźć firmę zajmującą sie serwisem, przekonać pracodawcę że jesteś
    zainteresowany tego typu pracą i że sie do niej nadajesz. Jednocześnie szukaj jak
    najwięcej informacji o samych producentach oraz produktach tych producentów

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*