PracaGrupypl.praca.dyskusje › Napiszę prace dyplomowe

  • 1. Data: 2003-09-16 19:07:01
    Temat: Napiszę prace dyplomowe
    Od: "Kamila" <k...@W...pl>

    Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych, licencjackich oraz magisterskich.
    Przystępne warunki.

  • 2. Data: 2003-09-19 08:53:21
    Temat: Re: Napiszę prace dyplomowe
    Od: red <w...@w...pl>

    Użytkownik Kamila napisał:
    > Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych, licencjackich oraz magisterskich.
    > Przystępne warunki.

    Pisze prace magisterska o polprzewodnikach samoistnych. Pomozesz? :)

    red

  • 3. Data: 2003-09-19 09:59:15
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "red" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pisze prace magisterska o polprzewodnikach samoistnych. Pomozesz? :)

    A ja robię sprzętową implementację algorytmu szyfrującego DES. Potrzebuję
    zminimalizować funkcje 12 wejść 8 wyjść tak żeby było 6 wyjść. Może okazać
    się to co prawda niemożliwe ale może też i mi pomożesz :-)

  • 4. Data: 2003-09-21 17:09:30
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Kamila" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych, licencjackich oraz magisterskich.
    > Przystępne warunki.

    To niezbyt uczciwe zajęcie, nie uważasz?

    pozdrawiam
    Basia

  • 5. Data: 2003-09-21 23:08:39
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    Chwila, moment. Dlaczego niezbyt uczciwe zajęcie?
    W pisaniu dla kogoś, dzieleniu się własną wiedzą i umiejętnościami nie widzę
    niczego złego. Zlecono mi opracowanie tematu, wyznaczono cenę - robie to,
    inkasuję należność i moja rola skonczona. Co w tym nieuczciwego?
    Wydaje mi się natomiast, że nieuczciwy jest zleceniodawca - ten, który czyjąś
    pracę poda za swoją. Ale to jest jego, a nie moje zmartwienie, prawda?

    Aleksandra

  • 6. Data: 2003-09-22 01:20:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "" <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > niczego złego. Zlecono mi opracowanie tematu, wyznaczono cenę - robie to,
    > inkasuję należność i moja rola skonczona. Co w tym nieuczciwego?

    to, ze uczestniczysz w przestepstwie falszowania prac magisterskich i
    licencjackich.

    nie wiem czy wiesz, ale mozesz pojsc za to do wiezenia, jesli ktos
    udowodni, ze praca, ktora napisales temu studentowi nie byla jego i
    dojdzie do Ciebie jako autora.

    pomysl chwile i odpowiedz: czy chcialbys sie leczyc u lekarza, za
    ktorego ktos zdal egzaminy? czy chcialbys mieszkac w domu zbudowanego
    przez architekta, za ktorego ktos napisal prace magisterska?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-09-22 08:16:43
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller napisał, Dnia 03-09-22 03:20:

    > nie wiem czy wiesz, ale mozesz pojsc za to do wiezenia, jesli ktos
    > udowodni, ze praca, ktora napisales temu studentowi nie byla jego i
    > dojdzie do Ciebie jako autora.

    ???
    To obciąża co najwyżej tego studenta. ZTCW prawo polskie nie zabrania
    pisania za pieniądze, na dowolny temat i w dowolnej formie. Można też
    sprzedać prawa autorskie do swego dzieła, więc gdzie tu przestępstwo?

    <disclaimer dla mniej zdolnych>

    Oczywiście nie popieram tego procederu.

    </disclaimer dla mniej zdolnych>

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 8. Data: 2003-09-22 10:16:35
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl> writes:

> [...]
    > pisania za pieniądze, na dowolny temat i w dowolnej formie. Można też
    > sprzedać prawa autorskie do swego dzieła, więc gdzie tu przestępstwo?

    Byc moze sie zapedzilam, nie przecze.
    Sa jednak kraje, gdzie za taki proceder kara sie zarowno
    "falszujacego" jak i autora (chociaz znacznie lzej).

    Szkoda, ze w Polsce nie jest podobnie.

  • 9. Data: 2003-09-22 13:18:48
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller napisał, Dnia 03-09-22 12:16:

    > Sa jednak kraje, gdzie za taki proceder kara sie zarowno
    > "falszujacego" jak i autora (chociaz znacznie lzej).
    >
    > Szkoda, ze w Polsce nie jest podobnie.

    Ano szkoda.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 10. Data: 2003-09-22 13:55:19
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > To obciąża co najwyżej tego studenta. ZTCW prawo polskie nie zabrania
    > pisania za pieniądze, na dowolny temat i w dowolnej formie. Można też
    > sprzedać prawa autorskie do swego dzieła, więc gdzie tu przestępstwo?

    Niezupełnie. W prawa autorskie są wg przepisów "niezbywalne", sprzedawać
    możesz najwyżej "autorskie prawa majątkowe".....
    Ale rzeczywiście piszącemu "na zlecenie" niestety nic nie grozi...
    Pozdrawiam
    Paweł