PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej skuteczne metody szukania pracy › Re: Najbardziej skuteczne metody szukania pracy
  • Data: 2011-05-10 15:04:57
    Temat: Re: Najbardziej skuteczne metody szukania pracy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zalisz sie czy sie chwalisz ?
    > Od lat wiadomo ze bez plecow to najwyzej bedziesz na szmacie jechac jesli
    > ci pozwola.

    śmiać mi się trochę chce, warszawa otworzyła wierzeje warszafskiego raju...
    zanim jeszcze pojawiły się oferty, miejsca były już pozajmowane
    (przynajmniej kiedy ja się dowiedziałem)... a śmiać mi się chce, bo
    obstawili same cieniasy, cienkie bolki... teraz są dwie opcje, strzelili
    sobie w kolano albo przeszkolą dziadów - zobaczymy... jako że okazja -
    poprzyglądam się tym "numerom"

    P.S. sory, że trochę nie na temat.