PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej Efektywne sposoby szukania pracy! › Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
  • Data: 2004-11-30 15:11:24
    Temat: Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie wiem. Nie wiem jaka branza, jakie umiejetnosci, jakie
    > wyksztalcenie itp.

    w duzej mierze to dyskwalifikuje mnie to, ze jeszcze studiuje! jestem na 5
    roku studiow na AE w Krakowie, kier: zarzadzanie i marketing (zaoczne)
    obrona lipiec 2005 (planowana) pracodawca szuka ludzi "dyspozycyjnych"! Ja
    tez do takich naleze (wg. mnie)!teraz zjazdy "trafiaja" mi sie srednio raz w
    miesiacu!wiec moj wolny czas moge poswiecic "karierze"! a rozmowy
    kwalifikacyjne...bylo ich naprawde duzo, znam juz chyba wszystkie "triki"
    potecjalnych pracodawcow..pytania, zachowania i schematy rozmow...szkoda
    slow...