PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda roczna › Re: Nagroda roczna
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda roczna
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:57:04 +0000 (UTC)

    Paweł Sz. <p...@i...pl> napisał(a):

    > Bo ? Mógłbym prosić o argumentację ?
    bo w dniu przyznania nagrody nie jestes pracownikiem.
    nieobecni podobno nie maja prawa glosu

    > Nagroda jest za przyznawana nie na zasadzie "ale jaja" tylko za wykonane,
    > dokończone i wdrożone projekty informatyczne
    argument jw.

    > Ja się nie pytam jak było u Ciebie w firmie...
    a ja podaje ci alternatywe, ze nie jestes sam na tym swiecie, ktory
    zostal zlany i olany

    > Maile były jak najbardziej oficjalne.
    pytanie czy mail moze byc oficjalny.
    dla mnie moze, ale jedynie w nieoficjalnej formie:)

    > Hehe... nie rozśmieszaj mnie...
    a tego do konca nie mozesz byc pewien
    nie wmawiaj mi, ze wasze oprogramowanie bylo bez bledow

    > Tak, mam takie nastawienie. Dzięki mnie firma w ogóle powstała, ja przez
    > pierwsze lata byłem głównym motorem napędowym firmy.
    a mi firma zawdzieczala wzrost obrotow o 300%, dobra plynnosc finansowa,
    bardzo dobra logistyke, najlepiej funkcjonujacy i postrzegany na rynku
    oddzial w calej firmie, skuteczny marketing itp..

    > Wg. Ciebie nastawienie roszczeniowe jest niedopuszczalne ?
    dopuszczalne ale czy sluszne w takim przypadku jak twoje?

    > Rozumiem, że pracownik to taki szary żuczek, który ma zapier*** ...
    w sumie to masz racje pracownik to zuczek:)
    ale kiedy nie podoba ci sie juz to poletko wtedy odchodzisz.

    > No więc to jednak zależy tylko od poziomu szefa... tak właśnie myślałem...
    nie pomyslales jednak w druga strone, ze to jego pieniadze a nie twoje
    i ma je prawo wydac tak jak mu sie podoba. no chyba, ze wykupiles
    udzialy w firmie. natomiast jesli wszyscy maja o nim taka a nie inna
    opinie to moze zalozcie swoja firme?

    > ja do samego końca byłem fair wobec firmy i szefów, może nawet aż za bardzo,
    > zbyt gorliwie, ale stwierdziłem, że szmacić się nie będę, no ale cóż, jak to
    > powiedział mi kiedyś szefunio "na lojalności nie buduje się kariery".
    twoj szefuncio mial racje.
    gdybys byl fair nie oczernialbys teraz firmy
    poza tym przedstawiasz sie jako ideal, a jak wiadomo takich nie ma
    nadgorliwosc jest gorsza od faszyszmu
    stare przyslowie pszczol mowi, ze jesli chcesz komus cos zarzucic,
    poszukaj najpierw przyczyny w sobie.

    pozdrawiam
    mhl999