PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 16 Nov 2006 09:41:38 +0100
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)

    On 2006-11-16 00:18:08 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:455b8e6e$0$17962$f69f905@mamut2.aster.pl camel

    > To oczywiste. Tyle, że bez pedofilów państwo raczej (jak mniemam)
    > bedzie funkcjonować. Wskaż państwo, które zdecydowało sie funkcjonować
    > bez pionu administracyjnego. Przecież nawet swoim domowym budżetem
    > jakoś zarządzasz, co nie znaczy, że molestujesz córkę (chyba).
    > Tak więc przykład nie bardzo...

    Eeeech, to był tylko dowód na to, że nie da się usprawiedliwić potrzeby
    istnienia czegoś faktem, że to już istnieje.

    > No to działaj na jej rzecz.

    Mam skuteczniejszy pomysł. Ja sobie wyjadę i spędzę życie przyjemnie i
    będę do kraju przysyłał paczki żywnościowe, jak już socjaliści z lewa i
    z prawa załatwią gospodarkę na amen.

    > Mówimy o urzędnikach. Nie o prawie inie o urzędach.

    No fakt. Urzędnik, mogący zinterpretować przepis tak i siak, mógłby
    poczuć się Polakiem i obywatelem i interpretować go na korzyść petenta.
    Ale tego nie robi i tu jest miejsce, gdzie to o czym pisałem w
    poprzednim poście, wiąże się z postacią polskiego urzędnika. Polski
    urzędnik ma psią naturę: łasi się do silniejszych i okrutnie gryzie
    słabszych.

    > Stąd cała reszta Twojej wpowiedzi nie wiąże sie z topikiem, choć
    > zgadzam się z większością jej treści.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.