PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny - Czy musze sie na nie godzic?? › Re: Nadgodziny - Czy musze sie na nie godzic??
    From: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadgodziny - Czy musze sie na nie godzic??
    Date: Sun, 12 Jun 2005 20:32:11 +0000 (UTC)

    Dnia 12.06.2005 a&e <a...@w...op.pl> napisał/a:

    > O ile nic nie przegapilam to srednio w tygodniu 8 godzin (srednio czyli
    > moze byc wiecej, byleby sie zgadzalo w okresie rozliczeniowym), na dobe
    > pracownik nie moze pracowac wiecej niz 13 godzin (11 na odpoczynek)
    > zatem nie wiem skad Krzysiek wzial te 4 nadgodziny , przeciez mozna
    > zlecic pracownikowi caly dodatkowy dzien pracy , w roku nadgodzin moze
    > pracownik wypracowac 150, o ile pracodawca wyraznie nie ustalil z nim
    > wyzszej puli. Jest niedziela, nie mam kp, wiec glowy nie daje, tak sobie
    > pamietam.....

    yyy, te 4h pisałem o jednej dobie ("jednego dnia") :)
    Więc prawie się zgadzamy, Ty masz 5h nadgdzin na dobe.
    Wydawało mi się, że rok temu była jakaś nowelizacja do kp, stąd takie
    liczby mi migają w pamięci, ale uciąć sobie głowy za to nie dam :)
    Mi wystarczy że 150% za nadgodziny, moge pracowac więcej, skoro będe
    miał za to wolnego troche.
    --
    Krzysztof Krasoń