PracaGrupypl.praca.dyskusjeNaciąganie › Re: Naciąganie
    From: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Naciąganie
    Date: Thu, 30 Sep 2004 16:46:46 +0200

    W artykule <cjeigj$l7u$1@inews.gazeta.pl>,
    niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:

    > Przydażyło mi się coś takiego: znalałem ofertę pracy w gazecie. Wydawnictwo

    Witam !

    Nie pamiętam tego dokładnie, ale to było coś takiego:

    "Kto podstępem .....doprawadza drugą osobę do niekorzystnego
    rozporządzania swoim mieniem, podlega karze ...."

    Strzępki cytatu pochądzą z Kodeksu Karnego...Zostałeś kolego
    OSZUKANY i "organa" wezmą się za to, jeśli zgłosisz fakt oszustwa
    na policji, bo jest to przestępstwo ścigane z oskarżenia prywatnego...

    Pozdrawiam ! Paweł
    --
    \ Linux registered \ który przestał my- \ To miejsce czeka na \