PracaGrupypl.praca.dyskusjeNaciąganie › Re: Naciąganie
    From: "Rocco" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Naciąganie
    Date: Wed, 29 Sep 2004 23:54:59 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@nat-215-244.man.bydgoszcz.pl

    Użytkownik "Łukasz" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cjeigj$l7u$1@inews.gazeta.pl...
    > Przydażyło mi się coś takiego: znalałem ofertę pracy w gazecie.
    Wydawnictwo
> [...]
    ten
    > numer. Dzwonie tam. Tam zgłasza sie kobieta i mówi, że ten numer ma znowu
    > jakaś inna firma, która zajmuje sie poszukiwaniem osób do prac
    chałupniczych.
    > Pytam ją o cenę tego połączenia... no i 7zł + VAT. No trudno dałem się
    > naciągnąć... 100 nie moje... Ale mam pytanie! Czy ktoś może wie czy
    polskie
    > prawo przewiduje coś w takich wypadkach?? Nie była podana nigdzie cena za
    > połączenie na ten numer!! Czy mogę coś zrobić czy pozostaje mi tylko

    To ogłoszenie pojawiało się chyba przez miesiąc w bydgoskiej gazecie Express
    Bydgoski.
    Był podany rzeczywiscie numer na komorke... ale potem "male" przekierowanie.
    Oprocz tego ze byl sam numer tel. bez podania nazwy wydawnicta podpadajace
    bylo to TO ogloszenie pojawialo sie az miesiac co by wynikalo ze jeszcze
    nikogo nie znalezli a potrzebowali osoby do przepisywania tekstow co w
    normalnym trybie wystarczylo by aby takie ogloszenie pojawilo sie RAZ a i
    tak mieli by "tłum" chętnych.

    pozdr.