PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa co może liczyć student informatyki 2-gi rok? › Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    From: qfelek <q...@u...ii.ap.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    Date: Thu, 14 Apr 2005 03:26:06 +0200

    a ja mam do Was pytanko.
    takze studiuje infe, ale nie lubie programowania, natomiast lubie
    ulatwiac ludzia zycie, interesuje mnie wdrazanie roznych nowych
    projektow do firm, przykladowo bazy danych, ale interesuje sie tymi
    firmami ktore boja/nie chca isc do poteznych firm obawiajac sie kosztow.
    przykladem moge podawac wirtualne dziekanaty, uwazam ze biorac sie za
    takie "pierdolki" wychodze lepiej na tym bo poznaje coraz wiecej osob
    ktore mi pomagja pozniej, osobna sprawa jest taka ze studiuje
    zarzadzanie i nie mam problemow z marketnigiem itp. uwazam ze konczac
    studia z infy duzo ludzi zdolnych ma problem z praca bo nie umieja sie
    sprzedac. nigdy nie bede dobrym programista i boje sie tego ze za 5 lat
    mlodzi studenci mnie przerosna. jestem na info bo mi sie podoba to, ale
    nie wiaze z tym wiekszych nadzieji patrzac na strszych kolegow. nie
    zarabiaja tego czego sie spodziewali, a wlasnie takie paozyty jak ja
    zarabiaja sobie... napiszcie czy warto nadal isc na informatyke? a jak
    tak na jaka uczelnie/ specjalnosc...