PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa co może liczyć student informatyki 2-gi rok? › Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    From: "Smutny30" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na co może liczyć student informatyki 2-gi rok?
    Date: Mon, 11 Apr 2005 11:50:49 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@virgiliusz.pbpolsoft.com.pl

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d3atd3$f2u$1@opal.futuro.pl...
    > Witam!
    > Studiuję na 2-gim roku informatyki. Nauka idzie mi bardzo dobrze, niestety
    > mam dzięki temu mało czasu, szukałbym więc raczej czegoś na wakacje,
    > ewentualnie jakieś projekty dorywczo.
    > Na jaką pracę i jakie wynagrodzenie mógłbym liczyć (wakacje)? Ile płaci
    > się
    > za przeciętny projekt (jakiego typu są to najczęściej zlecenia)? Nie znam
    > na
    > razie PHP, ale jak będę miał czas wolny (wakacje) sądzę że to kwestia góra
> [...]

    Ja może nie jestem w podobnej sytuacji ale może jako student informatyki nie
    powinieneś zachowywać się jak domorosły grzebajło, który kupił sobie PHP dla
    opornych. Nie myslałeś o jakiejś specjalizacji ? Jest cała masa popularnych
    technologii w których potrzebni są programisci jak np. J2EE czy .NET, dobrze
    znać na przyzwoitym poziomie jakąś bazę danych np. Oracle. Wiedzieć co to
    jest LDAP i SSL. Oprócz Tomcata umieć powiedziec że serwer aplikacji to
    także WebSphere itd.

    pozdrawiam Olek