PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa cholerę do tego Jyska polazłem? › Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 12:56:38 +0200

    > Z uslug kurierskich. Sadzilam, ze marka DHL jest na tyle rozpoznawalna,
    > ze nie wymaga to dodatkowych wyjasnien.

    wiem korzystalem...Lecz coz sie im dziwic, jesli sa oni zawaleni praca ? To
    po czesci nie ich wina.
    Masz 8 godzin, z tego jezdzisz 7, masz za duzo przesylek do rozwiezienia,
    zeby zmiescic sie w czasie, jednak mobilizuja cie do narzucenia jeszcze
    wiekszego tempa roznymi g....nymi premiami, dodatkami. I co ? Pospiech,
    pospiech, pospiech....
    Pomijam oczywiscie fakt, ze w ciagu ostatniego pol roku zamowiony kurier
    poprzez telefon....nie dojechal do mnie. Po prostu moje zamowienie
    przepadlo... :)

    > Niekoniecznie. W malych firmach latwo napotkac brak profesjonalizmu i
    > choc checi i wysilek sa jak najlepsze, jakosc moze sie roznic na
    > niekorzysc z powodu braku know-how i organizacji, a czasem po prostu
    > fizycznych mozliwosci zaleznych od np. posiadania odpowiednio
    > kapitalochlonnego sprzetu.

    Wybacz, ale ja sie przejechalem na programie za ponad 110.000 PLN z jednej z
    najwiekszych polskich firm software'owych.
    Firma jest teraz potezna, ma poteznych klientow, ktorzy placa za serwis
    oprogramowania n razy wiecej niz firma w ktorej pracuje.
    I co ? Czekamy na zmiane w oprogramowaniu miesiacami ! Nawet przygotowanie
    glupiego formularza, procedury (naprawde prostej z punktu widzenia
    programisty i systemu) trwa zamiast miesiaca, czasem pol roku. Mozemy
    zrezygnowac z ich programu. I co ? Im to wisi, bo ich zarobek na nas to np.
    mniej niz 1% ich przychodow, ktore mozna przelknac. My teraz siedzimy cicho,
    bo zaczynaja nam grozic.
    Mala firma, majaca jednego, czy paru klientow nie pozwoli sobie na takie
    dzialanie.

    PS
    masz cos z kodowaniem nie tak w czytniku. masz 7 bitow. dodaj choc jeden
    znak polski oc by bylo 8-bitow :)