eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa cholerę do tego Jyska polazłem? › Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 22:28:32 +1200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <ebkags$3l9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ebi26j$1ob$1@atlantis.news.tpi.pl> <ebk63q$qj1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ebk8u1$sdn$1@inews.gazeta.pl> <ebk9p5$8kd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 222-153-33-70.jetstream.xtra.co.nz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1155378525 3753 222.153.33.70 (12 Aug 2006 10:28:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Aug 2006 10:28:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ebk9p5$8kd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: immonaa
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:188290
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek wrote:
    >>Tia, ja mam przyklad z DHLem.
    >>W PL korzystalam, bo z czegos musialam korzystac, dostarczylo mi to
    >>sporo stresu, nie bede szczegolowo opisywac swoich przejsc, poniewaz
    >>materialu na Sieci jest na ten temat duzo i nie jest trudno znalezc
    >>opinie chocby na usenecie.
    >>Skorzystalam tez w NZ i jestem pod wrazeniem i zrozumialam, jak im sie
    >>udalo zbudowac swiatowa marke.
    >
    >
    > wybacz ale z czego "skorzystalas" ?

    Z uslug kurierskich. Sadzilam, ze marka DHL jest na tyle rozpoznawalna,
    ze nie wymaga to dodatkowych wyjasnien.

    >>A najbardziej mnie zawsze dobijala roznica w jakosci proszkow do prania
    >>tej samej marki w tym samym opakowaniu w PL i na "lepszych" rynkach...
    >
    >
    > dobra firma to mala firma. Mala firma walczy o klienta, probuje byc tak
    > blisko swojeog klienta jak moze, a duza ?
    > Jesli jestes malym klientem to ma cie juz w nosie.

    Niekoniecznie. W malych firmach latwo napotkac brak profesjonalizmu i
    choc checi i wysilek sa jak najlepsze, jakosc moze sie roznic na
    niekorzysc z powodu braku know-how i organizacji, a czasem po prostu
    fizycznych mozliwosci zaleznych od np. posiadania odpowiednio
    kapitalochlonnego sprzetu.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1