PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa cholerę do tego Jyska polazłem? › Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na cholerę do tego Jyska polazłem?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 12:15:36 +0200

    > Tia, ja mam przyklad z DHLem.
    > W PL korzystalam, bo z czegos musialam korzystac, dostarczylo mi to
    > sporo stresu, nie bede szczegolowo opisywac swoich przejsc, poniewaz
    > materialu na Sieci jest na ten temat duzo i nie jest trudno znalezc
    > opinie chocby na usenecie.
    > Skorzystalam tez w NZ i jestem pod wrazeniem i zrozumialam, jak im sie
    > udalo zbudowac swiatowa marke.

    wybacz ale z czego "skorzystalas" ?

    > A najbardziej mnie zawsze dobijala roznica w jakosci proszkow do prania
    > tej samej marki w tym samym opakowaniu w PL i na "lepszych" rynkach...

    dobra firma to mala firma. Mala firma walczy o klienta, probuje byc tak
    blisko swojeog klienta jak moze, a duza ?
    Jesli jestes malym klientem to ma cie juz w nosie.

    BTW,
    pamietacie te glupie reklamy produktow w TV odnosnie "costam costam, albo
    zwrot pieniedzy" ? Tak, ale w reklamie nie mowia, ze trzeba kupic np.
    minimalnie 10 sztuk produktu, zachowac paragon, opisac szczegolowo
    przyczyne, a czasem zachowac oryginalne opakowanie. Tylko k...a jak zachowac
    oryginalne opakowanie od jogurtu albo serka...? :)