PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
  • Data: 2010-09-18 18:31:03
    Temat: Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2010 16:01, Jacek Kotowski wrote:
    > Najwidoczniej jestem ciągle frajerem, bo tracę czas na zwracanie uwagi
    > człowiekowi, któremu zwyczajnie brak kultury.
    Jacek, odpuść. Naprawdę nie warto.

    Widziałeś dzień świra? To spróbuj się wczuć w sytuację naszego biednego
    kumpla Jarosława - kiepsko wynagradzany z budżetowej dziury belfer.
    Mianowany, więc zarabia o całe 50 zł netto więcej od początkujących
    kolegów. Od lat, dzień w dzień, za psie pieniądze mocuje się z mającą w
    dupie belferską nietykalność cielesną i psychiczną młodzieżą. Po
    godzinach na czarno daje korki za całe 70 zeta za godzinę.

    Nie może pójść zwyczajnie do knajpy i schlać się na umór, bo przecież
    wszyscy go znają. Uczy ich albo ich dzieci. Siara by była. Więc gdzie ma
    odreagować?

    A teraz jeszcze skończyły się wakacje...

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX