PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Date: Wed, 15 Sep 2010 21:24:10 +0200

    W wiadomości news:i6r4qq$etc$1@news.net.icm.edu.pl niusy.pl
    <d...@n...pl.invalid> pisze:

    > Wymiękam
    Niepotrzebnie.
    Takich osobników (słowo "ludzi" jakoś nie chce mi przejść przez klawiaturę)
    jest mnóstwo. Rzekłbym - może ogromna większość.
    Spotykasz ich codziennie, mijasz na ulicy, obsługują cię w sklepie, banku,
    urzędzie słowem - wszędzie.
    I nie ma na to rady, to jest skrzecząca, ale rzeczywistość.
    Podejrzewam, że wiele z takich indywiduów gdzieś w podświadomości zdaje
    sobie sprawę kim naprawdę są, a że jest to uczucie nieznośne stosują mniej
    lub bardziej świadomie mechanizmy obronne Od okłamywania się, że przecież
    tak trzeba, że to normalne, że wszyscy tak robią, aż do wyparcia. Kiedy ktoś
    odkrywa to przed nimi samymi, szczególnie szyderczo (jak np. ja lubię)
    reagują wściekłością, miotają się, szukają oparcia w grupie im podobnych.
    Walka z tym dziadostwem nie ma IMO sensu, widocznie to leży w naturze
    ludzkiej.
    Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby ich obśmiewać, irytować, bawić się
    nimi.
    Dlatego - nie warto wymiękać.

    --
    Jotte