PracaGrupypl.praca.dyskusjeNIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!! › Re: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
  • Data: 2002-11-18 21:10:11
    Temat: Re: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
    Od: "bellboy" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Użytkownik "wolb" <k...@n...onet.pl> napisał

    > Gdzie tu masz chamstwo? Nie widzisz, ze ten tekst
    > jest napisany z przymruzeniem oka???

    Ja zauważyłem, że zakończyłeś wywaleniem ozora a nie uśmieszkiem
    z przymrużeniem oka. A przecież jesteś tu petentem a nie dyrektorem.

    > Nigdy nie rozumialem ludzi bez poczucia humoru.

    Nie każdy musi mieć tak specyficzne poczucie humoru jak Ty.
    Nie powinienem się też odzywać, bo sam jestem gościem
    na tej grupie, ale Twoje wejście było cokolwiek nieeleganckie
    i miej odwagę cywilną się do tego przyznać.
    To jest poważna grupa a nie pl.soc.sex czy cokolwiek.
    I masz szczęście, że poważne osoby, które tu pisują
    mają o wiele więcej kultury osobistej niż np. ja
    i jeśli Cię nawet splonkowali to o tym nie piszą.
    Tylko nie dziw się, że nikt Ci nie odpowiada.

    > Chamstwem jest jakbym napisal: "Sluchaj k***a! Masz
    > byc grzeczny bo ci przy******e!". To by bylo chamstwo.

    A to już przesadziłeś do końca.

    > Zastanow sie nad tym co piszesz.

    No właśnie.

    PLONK warning

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]