PracaGrupypl.praca.dyskusjeMyślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata › Re: Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
  • Data: 2006-03-23 22:50:00
    Temat: Re: Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
    Od: Józek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:06032323193529@polnews.pl...

    > A wiesz, ile jest pieniedzy na calym swiecie? :)
    > Masz racje ze zbytem, ale mam wrazenie, ze go ograniczasz do Polski,
    > podczas
    > gdy istnieje cos takiego jak eksport i nikt Ci nie zabroni sprzedawac
    > Niemcom
    > czy Amerykanom, ktorzy maja tej sily nabywczej pod dostatkiem. Z punktu
    > widzenia pojedynczej firmy, w dobie globalizacji potencjalny rynek zbytu
    > przekracza wszystko, o czym 50 lat temu mozna bylo sobie pomarzyc.
    > Dotarcie
    > do klienta i przekonanie, zeby kupil, to oczywiscie osobna sprawa.

> [...]
    Ale tych pieniędzy nie brakuje też i w Polsce:))
    Tylko że one nie zwiększają ilości miejsc pracy,
    bo ich właściciele - za PRL:))- mają tylko jeden żołądek,
    nie oglądają 10 telewizorów na raz, i tak dalej.
    Podobnie i za granicą, jak ktoś kupi nasze, polskie to nie kupi swego.
    Wiara w to że ten bogaty sie podzieli z biednym jest jakaś
    bzdurą, bo nie po to on z siebie darł żyły aby sie teraz dzielić
    z niedołęgami, lumpami i tym podobnymi.
    Bieda jest na całym świecie, bo wszędzie jest bezrobocie.
    Problem jest w tym że to bezrobocie jest celowe, służy
    różnym grupom ludzi, ludzi władzy i biznesu.
    Jest zapotrzebowanie na niewolników, bo praca za 400 - 500 zł
    to nawet coś gorszego niż niewolnictwo.

    Józek