PracaGrupypl.praca.dyskusjeMyślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata › Re: Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
  • Data: 2006-03-23 22:19:35
    Temat: Re: Myślalem że to potrwa jeszcze z 3 lata
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jozek napisal:

    >Nie zgadzam sie z Tobą!
    >Ilość miejsc pracy jest zależna przede wszystkim od zbytu.
    >A zbyt jest bezpośrednio zależny od siły nabywczej i tylko od
    >siły nabywczej.

    A wiesz, ile jest pieniedzy na calym swiecie? :)
    Masz racje ze zbytem, ale mam wrazenie, ze go ograniczasz do Polski, podczas
    gdy istnieje cos takiego jak eksport i nikt Ci nie zabroni sprzedawac Niemcom
    czy Amerykanom, ktorzy maja tej sily nabywczej pod dostatkiem. Z punktu
    widzenia pojedynczej firmy, w dobie globalizacji potencjalny rynek zbytu
    przekracza wszystko, o czym 50 lat temu mozna bylo sobie pomarzyc. Dotarcie
    do klienta i przekonanie, zeby kupil, to oczywiscie osobna sprawa.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl