PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)

  • 11. Data: 2003-01-10 10:42:10
    Temat: Re: Mo?e to I D I O T Y C Z N E ale... w ko?cu to tylko P O M Y S ? :-)
    Od: k...@p...fm (koles)

    zalozyc partie polityczna :)

  • 12. Data: 2003-01-10 11:12:09
    Temat: Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> writes:

    > a bedziecie w stanie zapewnic tresci na tyle interesujace zeby ludzie
    > chcieli za nie placic ?

    tresci t betka. na wydawanie czegokolwiek na papierze lubo w
    internecie to trzeba miec szmal, szmal i jeszcze raz szmal.
    w tym biznesie na zyski mozna liczyc w najlepszym razie po roku,
    zwykle przyjmuje sie, ze po dwoch.

    a kto z czego bedzie finanswal dzialanosc przez ten czas?
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2003-01-10 11:45:01
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > tresci t betka. na wydawanie czegokolwiek na papierze lubo w
    > internecie to trzeba miec szmal, szmal i jeszcze raz szmal.
    zapewniam cie ze na wydawanie czegokolwiek w internecie nie trzeba duzego
    szmalu, jak sie posuka troche wsrod znajomych to trzeba go nawet wogole malo
    albo i nic

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 14. Data: 2003-01-10 12:27:57
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PASQUALE" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie ma tu nic idiotycznego. Trzeba tylko pomyśleć co z tym dalej
    > zrobić.

    pomysl dobry.
    Na poczatek moze sie okreslic, kto jest zainteresowany, kto jest z jakiego
    miasta i urzadzic male spotkanie grupowiczow (w konkretnych miastach
    oczywiscie;) Jakos milej i efektywniej rozmawia sie osobiscie niz przez
    siec...

    Asia

  • 15. Data: 2003-01-10 12:51:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 9 Jan 2003 20:51:51 +0100, "conradus"
    <i...@w...pl> zakodował:

    >Nie mam jakiś konkretnych pomysłów czy zarysu nowej, potęznej organizacji

    Trzeba wyjść od tego, co umiemy, co można robić na odległość i co da
    się sprzedać (najważniejsze wbrew pozorom jest to ostatnie - dlatego
    mój pomysł jest ryzykowny). Trudno tak strzelać w ciemno, nie znając
    CV chętnych ;)
    Do tego w miarę pasowałby konsulting (jakieś analizy, doradztwo) - w
    sumie to co większość z nas robi na grupach, tylko dla firm i za
    pieniądze.
    Może też (jeżeli są wśród nas odpowiedni specjaliści) dodać do tego
    jakiś program do zarządzania firmą ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 16. Data: 2003-01-10 16:49:21
    Od: "conradus" <i...@w...pl>

    Temu podejściu jestem najbliższy. Konsulting jest wieloaspektowy i jedna
    osoba żeby pękła to tego nie obejmie. Ja jestem całkiem niezłym trenerem i
    (to taka ukryta fantazja) chciałbym zająć sie wdrażaniem terapii
    korporacyjnej - czyli po ludzku - pomaganiu ludziom z dużych organizacji nie
    zwariować w wyścigu szczurów. Ale... do takiego działania potrzeba zaplecza,
    kogoś kto dba od przysłowiowej kawy po windykację należności (nie chodzi mi
    o ukraińca z kijem baseball'owym). Działam na małą skalę i jestem sam. Poza
    tym też nie jestem w stanie zaspokoić wszelakich potrzeb szkoleniowo -
    doradczych ewentualnych klientów. Nie mówiąc o tym, że nie da sie być w
    kilku miejscach na raz :-) Uważam, że to nie jest głupi pomysł, zeby się
    gdzieś spotkać w wiekszym gronie i pogadać co kto potrafi i takie tam ;-)
    Pozdrawiam
    Konrad

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:e...@4...com..
    .

  • 17. Data: 2003-01-10 18:22:40
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl>

    Znalazłem pracę - !!! :))

    ...Ale od razu dodaję, że nie przszła mi chęć uczestnictwa w P O M Y Ś L E.

    Pozdrawiam, .:kolor:. Łódź

  • 18. Data: 2003-01-10 20:58:00
    Od: "duzy" <d...@g...net.pl>

    jestem najlepszy na stanowisko prezesa

    Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avm2ni$ana$...@n...tpi.pl...

  • 19. Data: 2003-01-10 21:14:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 10 Jan 2003 21:58:00 +0100, "duzy"
    <d...@g...net.pl> zakodował:

    >jestem najlepszy na stanowisko prezesa

    Dobra, to Ty rejestrujesz firmę, załatwiasz wszystkie papierki i
    dajesz w łapę prezesom innych firm, żeby podpisali z nami kontrakt ;)
    A jak coś w księgach będzie nie tak, to Ty idziesz siedzieć :)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 20. Data: 2003-01-10 22:31:31
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 10 Jan 2003 14:45:00 -0800, n...@p...ninka.net
    (Nina M. Miller) zakodował:

    >ale jesli planujesz cos sensownego, to trzeba ci pieniedzy chociazby
    >na przyzwoite lacze do internetu, komputer, system na nim utrzymywany
    >w ruchu 24/h dobe (a wiec juz masz dwa stale koszty: administrator
    >oraz pomieszczenie z laczem do inetu i samo pudlo);
    >potem ida koszty zwiazane z placeniem ludziom.

    I wychodzi na to, że się nie opłaca - taniej wykupić hosting w innej
    firmie. Stawianie wszystkiego samemu jest bez sensu - nie łatwo
    zmienić łącze wraz ze wzrostem potrzeb, a kupowanie na zapas to
    marnowanie kasy. Jeden administrator to mało - trzeba 3 zmiany
    (przynajmniej w gotowości), żeby zapewnić full serwis - a to dla
    jednej strony nie ma sensu, ale jak firma hostuje
    kilkadziesiąt/kilkaset to już opłaci im się zadbać i o jakość, i o
    szybkość łącz, i o stały dyżur admina i szybki czas reakcji na
    problemy, i o łącze zapasowe itd.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775