PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Sat, 26 Jul 2003 00:37:34 +0200

    news:bfsa8q$psr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Znów sie troche nie zgodzę w odniesieniu do kolei - niedochodowe są tzw.
    > koleje regionalne dowożące głownie ludzi do pracy i szkół. Ciekawe jak
    > by wyglądał np. rynek pracy w Warszawie, gdyby nie tysiące ludzi
    > dojeżdżających z okolicznych miasteczek. Prorokuję, że za 800 zł. w

    Mieszkaliby w Warszawie, albo firmy przeniosłyby sie w teren. To drugie
    wpłynęłoby na korzystnie zmniejszenie łapownictwa. Dojeżdzają nowobogaccy
    emigranci jak i biedni, którzy poza warszawą mieszkają od zawsze. Dotowanie
    biednych jeszcze ma jakiśtam sens, ale bogatych?

    > bardziej do pociągów, zamiast budować idiotyczny tunel obok Wisły za
    > ponad 200 mln złotych [a wystarczyło walnąć głupi wiadukt lub kruciuśki
    > tunel ;)].

    No właśnie. Kiedy napisałem na innej grupie, że za ten idiotyczny tunel
    powinni odpowiadać nie tylko politycy, co było dla nich oczywiste, ale i
    fachowiec, który most Syreny z jednopoziomowym skrzyżowaniem z Wisłostradą
    zaprojektował, zostałem obrzucony pomyjami i skazany na banicję. Jak
    myslicie, czy na coś takiego jak etykę czy honor inzynierski jest jeszcze
    miejsce w tym wyscigu szczurów?