PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoto ostatni etap › Re: Moto ostatni etap
  • Date: Tue, 24 May 2005 09:49:21 +0200
    From: Marcin <g...@l...pl.killspam.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moto ostatni etap

    MHCMega wrote:

    > Udało sie odpaść :( Ale chyba przez to lepiej trafiłem :)
    > Rozmowa była, w przeciwieństwie do poprzednich "technicznych",
    > psychologiczna i określająca umiejętność współpracy w grupie, choć było to
    > zakamuflowane. Wymagała podparcia odpowiedzi konkretnymi sytuacjiami z
    > przeszłości .

    Hehe. Bez przesady :) Ja już tę rozmowę odbyłem, nie chodziło mi o rady
    :) No ale tak, czy inaczej Twój post na pewno innym się przyda, chociaż
    ton rozmowy nie do końca pokrywa się z tym z czym ja miałem do
    czynienia. Na pewno jest więcej niż jeden team "egzaminujący", także
    niewiadomo na kogo się trafi.

    Ja to spotkanie odebrałem bardzo miło. Byłem mocno naturalny,
    odpowiadałem bez wahania, nie wiem czy dobrze. Wydaje mi się, że ludzie
    podchodzą do tego zbyt formalnie. Chyba nie ma się co zakładać jedynych
    słusznych odpowiedzi a co za tym idzie przygotowywać się w jakikolwiek
    sposób.

    Ogólnie rzecz biorąc, tego typu spotkania są raczej obrzydliwe w swojej
    formie. Człowiek czuje się jak mysz laboratoryjna. No, ale może się opłaca?

    --
    Marcin