PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje szanse na rynku pracy ? › Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Date: Mon, 30 May 2005 23:39:15 +0200

    Użytkownik "sdf" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    news:d7fvvm$p8r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > lub trzeba znać biegle 3 języki, byc super specjalistą z kilkunastoletnim
    > stażem, godzącym się pracować za 800 brutto
    >
    > lub też trzeba dysponować własnym samochodem i telefonem... Szlag mnnie
    > trafia.
    >
    > Czasem myślę,ze rekrutacje to pic na wodę - dla ludzi z układami...
    >
    > A co Ty o tym sądzisz? ;-)

    Ktos mi dzis filozoficznie powiedzial, ze dobra firme jest tak trudno
    znalezc jak dobrego czlowieka, a nawet trudniej, bo 1) firme tworzy wiecej
    niz jeden czlowiek, 2) ilosc przyjaciol dobrego czlowieka nie jest odgornie
    ograniczona, ilosc pracownikow dobrej firmy tak, rynkiem.

    Ostatnio czytalam, ze sredni czas poszukiwania pracy w Polsce wynosi 9
    miesiecy. Sadze, ze te statystyki sa troche zawyzone przez dane z UPow
    zawierajace ludzi, ktorzy wcale nie szukaja pracy, bo pracuja na czarno albo
    sa zrezygnowani i siedza na bezrobociu kilka lat, ale jesli ktos chce
    znalezc dobra prace nie godzac sie na rozwiazania nie satysfakcjonujace go,
    to moze to zajac spokojnie pol roku - o ile ma za co zyc przez ten czas i
    nie frustruje go sam fakt bezczynnosci. BTW w USA ten sredni czas to 3
    miesiace.

    I.