PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje doswiadczenia z szukania pracy › Re: Moje doswiadczenia z szukania pracy
    From: "Koziorozec" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje doswiadczenia z szukania pracy
    Date: Thu, 6 Oct 2005 02:05:28 +0200

    Użytkownik "tukan" napisał w wiadomości

    > Nawiązując do takich głupich pytań to wczoraj zupełnie
    > przypadkiem, szperając w sieci znalazłem coś o tym :)
    > http://www.serwiskariery.pl/792

    He, a może by tak wydrukować na rozmowę kwalifikacyjną
    karteczkę z tymi pytaniami i odpowiedziami z podanej strony
    i - gdy padnie któreś pytanie - spokojnie przeczytać odpowiedź.
    Przy drugim albo trzecim pytaniu podać kartkę do przeczytania
    i zaproponować zapoznanie się z odpowiedziami na mogące
    paść inne pytania ;)))
    I niech mi ktoś powie, że po tak 'zdanym' teście ktoś nie jest
    'kreatywny' i 'nie umie sobie radzić w stresowych sytuacjach' ;))

    Swoją drogą to list macko42 potwierdza tylko to, że nie zawsze
    liczą się umiejętności, a bardziej: wykształcenie, czy jest się
    znajomym czy nie, czy jest się ładnym (ładną) albo jest się ZA
    ładnym (ZA ładną), czy podczas rozmowy założysz prawą nogę
    na lewą, czy odwrotnie, czy przyjdziesz na rozmowę w białej
    koszuli (pani Zosia tak zawsze chodzi, więc wszyscy będą tak
    oceniani), czy może w czerwonej (a prezesowi to się z komuną
    kojarzy), że jesteś wyższy od szefa albo jesteś wysoką 175,
    zgrabną kobietą, ale prezes ma 160 wzrostu ;)) itd. itd.

    Mówią, że pierwsze wrażenie to nasz wygląd, potem to jak
    mówimy, a na końcu to, co mówimy - i jak tu znaleźć pracę
    mając urodę Giertycha (nawet opalonego jak Lepper)? ;)))

    --
    Koziorozec