PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych › Re: Modyfikacja CV; było: [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych
    From: "magia" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Modyfikacja CV; było: [prośba o komentarz] Kilka listów motywacyjnych

    Date: Wed, 19 Oct 2005 17:55:41 +0200

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dj5j38$2j9$1@inews.gazeta.pl...
    > Zmodyfikowałem CV. Bardzo proszę, rzućcie okiem na PDFa - czy nie jest
    > zbyt
    > zbity i czy wystarczająco przejrzysty. Dzięki! Mam nadzieję, że
    > nienaprzykrzam się za bardzo... :-)

    1. Dorzuc zdjecie, bo nie ma na czym oka zawiesic :)
    2. Stan cywilny - IMO nieistotny
    3. Wyrzuc przeplatanke miejsce pracy, stanowisko. Miejsce pracy pogrub,
    stanowisko kursywa i juz.
    4. W doswiadczeniu - wyrzuc nazwe pracownick pomocniczy (dziwacznie brzmi) i
    xzastap pomocnik, to zmiesci ci sie to w jednej linijce i nie bedzie
    takiego balaganu wprowadzac.
    5. Jezyki - nie rozbijaj na 3 kolumny tylko krotko i zwiezle, angielski -
    dobry, niemiecki - podstawowy itd.
    6. Nie pasuje mi sformulowanie "predyspozycje osobowosciowe". Wrzuc te
    proedyspozycje, prawo jazdy, obsluge komuteroa do jednego worka
    "umiejetnosci". Poza tym obsluga komputera za malo szczegolowo. kazdy pisze,
    ze zna windows i pakiet ms office.
    7. Zainteresowania. Informatyka - za ogolnie, fotografia - za dlugi link -
    nikomu nie bedzie sie chcialo zajrzec, muzyka barok - za szczegolowo,
    wystarczy Bach, Vivaldi. Poza tym wypunktuj, bo sie zlalo w jedna calosc.

    Uwagi do formatowania.
    W danych osobowych data urodzenia i 'telefon i email" wyjazdzaja przed
    szereg.
    Zdecyduj sie czy chcesz to punktowac przy pomocy punktorów czy tabulatora.
    Brzydko wyglada raz uzywanie punktorow przy doswiadczeniu, a pozniej piszesz
    od lewej znowu jezyki. Albo tak albo siak.

    Acha i teraz to sie raczej okreslenia CV uzywa a nie zyciorys.
    To tyle tak na szybko.
    Ogolne wrazenie - CV nie podoba mi sie.

    m.