PracaGrupypl.praca.dyskusjeMinimalne wymagania ? › Re: Minimalne wymagania ?
  • Data: 2006-08-18 08:41:34
    Temat: Re: Minimalne wymagania ?
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze mówiąc mnie to za bardzo nie obchodzi. Widziałem raz cefałkę, w
    > której autorka uznawała za stosowne zamieścić, że ma zainteresowania, a
    > mianowicie taniec towarzyski i hodowla kaktusów.
    > To było chyba z 5-6 lat temu, ale pamiętam do dziś bo uśmialiśmy się setnie.

    Niewiem, co cie wym tak ubawilo? Do dzis z 10% aplikantow sie chwali swoimi
    zainteresowaniami, a szczególnie przy rekrutacji np do dzialu marketingu. Nawet
    jesli zastosowanie wiedzy w ramach pasji ma sie nijak kompletnie do profilu
    zawodowego.
    Pytaja o to tez czasem i nie tak rzadko prowadzacy rekrutacje, bo w ich opinii mozna
    sie wiecej cos dowiedziec o człowieku w ten sposob.
    Wojtek