PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność Niemców › Re: Mentalność Niemców
    From: "Be" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mentalność Niemców
    Date: Thu, 6 Feb 2003 09:42:33 +0100

    Użytkownik "Thomas Ochmann" <t...@a...de> napisał w wiadomości
    news:b1rru4$16j0tp$1@ID-45806.news.dfncis.de...
    > Nie tylko niemcy sa dziwni, wszystko zalezy od punktu widzenia
    > i checi zrozumienia tej osoby/grupy ludzi z ktora sie komunikuje....

    Dzieki. Chodzi mi raczej o pewien zbior wiedzy na temat savoir-vivre-u w
    wersji international ;-) POza tym moze ktos bedzie mial swieze pomysly jak
    ich ugryzc. Juz dwa lata musze na codzien kontaktowac sie z tym narodem i
    mam coraz mniej sil. Sa tak powolni w podejmowaniu jakichkolwiek decyzji, ze
    mozna sie zalamac. Kiedy juz je podejma to za nic w swiecie nie mozna ich
    przekonac o szkodliwosci skutkow tych decyzji. Juz wielokrotnie mialem
    poczucie gorzkiej racji po tym jak okazalo sie, ze mialem racje: Ich
    metodologia postepowania, do ktorej nas zmusili (polski oddzial) nie
    sprawdzila sie. Co wiecej skutki byly dokladnie takie jakie przewidywalismy.
    Byc moze mamy pecha bo trafilismy akurat na tak niereformowalnych ludzi a
    byc moze....
    pozdrawiam
    Bartek