PracaGrupypl.praca.dyskusjeMarketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły. › Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    From: "Anonim" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    Date: Fri, 12 Sep 2003 08:50:27 +0200

    Użytkownik "PASSA" <b...@p...poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:bjq2aq$39t$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > to proponuje ci przeneisc sie do danii gdyz w polce zaplaca ci co najwyzej
    > 25 zl za godzine a za projekt strony ww 400 pln

    To wszystko prawda ale to nie znaczy że to dobrze.Rynek poprostu jest
    masakrycznie zepsuty!
    Nie chodzi tu o ceny tylko, ale tak naprawde o styl programowania www. W
    ostatnich latach można
    śmiało powiedzieć że poprawiła się szata graficzna stron, ale już wieje
    chłodem gdy zobaczymy
    jaki "silnik" jest pod maską. Czasem zazdroszcze takim grupom zawodowym jak
    prawnicy czy
    agenci nieruchomości którzy umiejętnie pilnują swojego rynku i trzymają się
    pewnych zasad
    ale dzięki temu nie muszą się martwić jak przeżyć miesiąc i jeżdżą całkie
    fajnymi samochodami a nie
    autobusami. A przecież wielu programistów www to całkiem mądrzy ludzie po
    studniach i co? Nic, ich
    praca jest nie szanowana bo przecież robienie stron to takie proste i każdy
    umie ciocia wujek i jego synek też ;)
    Jeżeli przychodzi klient z wąsami i mówi : Panie strony potrzeba 500 zl
    place gotowka! I zaraz sie full chętnych
    się znajdzie a jakby tak każdy w końcu zaczął odmawiać to moze by dotarło że
    strona to jest produkt który wymaga pracy!
    a nie coś co można tanio sobie nabyć, tworca to osoba zbierająco tylko na
    piwo.

    Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje że kiedyś zleceniodawcy zmądrzeją i
    zaczną myśleć że lepiej jest coś
    zrobić raz a dobrze i uczciwie za to zapłacić niż zrobic tanio i potem
    szukać "studenta" który to poprawi
    najlepiej za darmo w ramach zdobywania praktyki na gotowej "poważnej"
    aplikacji.

    Pozdrawiam Paweł W.