PracaGrupypl.praca.dyskusjeMarketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły. › Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    From: "Misiek" <g...@s...nl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    Date: Thu, 11 Sep 2003 23:06:13 +0200

    "Semmix" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bjpt68$3ur$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wykonawstwo czegoś na www, ale tego jest na przykład właśnie za dużo lub w
    > ogóle "taki" nie zna się na tym. Więc co robi? daje ogłoszenie: "Zlecę
    > wykonanie stron www". Łatwo bardzo poznać tego typu ogłoszenia,
    > charakterystyczny szczegół to najczęściej uwaga jakaś w tekście typu "...
    > chętnie widziany student ... ". Tu ciśnie mi sie do ust pytanie ? skąd
    takie
    > przekonanie, że studenci to idioci ?. Taki "Zleceniodawca" ma przekonanie,
    że
    > student odwali za niego robotę za pół darmo a ON weźmie kasę właściwą.

    Jak najbardziej prawidłowo! Znalezienie zlecenia za które ktoś chce zapłacić
    prawdziwymi pieniędzmi jest pracą o wiele trudniejszą niż realizacja tego
    zlecenia. No, ale do tego dochdzi się jak już sie ma 10 lat praktyki.

    [cut]
    > (V)
    > Jeżeli ktoś nie wie, to niechaj będzie zorientowany, że: średnie
    wynagrodznie
    > w zawodzie informatyk, to kwota powyżej 4 tysięcy złotych za normalno-
    > godzinowy miesiąc pracy, na ogół 4 razy po 40 godzin. (ostatnio była to
    kwota
    > chyba 4300 zł). Na przykład w Danii za pracę przy wykonywaniu stron WWW
    płacą
    > minimum 40 Euro za JEDNĄ GODZINĘ pracy, - oczywiście od tego trzeba
    zapłacić
    > podatek.

    He, he. minimum 40 euro :-) Czyli jakies 7000 euro na miesiąc, no ktoś Ci
    niezłe
    bajki naopowiadał. Jak płacą połowę tego to dobrze, no ale nie jako minimum
    tylko
    przeciętnie.

    Misiek