PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: Marek - przetlumacz mysl tego artykulu na ludowa ekonomie, jesli mozesz? :)
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Marek - przetlumacz mysl tego artykulu na ludowa ekonomie, jesli mozesz?
    :)
    Date: Thu, 25 Mar 2004 19:13:11 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Marek <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Skoro w tym cholernym kraju jest już 15-sty rok okres przejściowy, to
    > nie rozumiem dlaczego koszty tego mają ponosić tylko najemni,
    > emeryci, renciści i bezrobotni, a prywatni pracodawcy nie muszą. Albo
    > wszyscy płacą podatki zależnie od dochodu, albo się nie płaci
    > podatków wcale, likwiduje Państwo i wraca się do epoki
    > samowystarczalnych gospodarstw rodzinnych i wszyscy bez wyjątku
    > karczują, orzą, sieją, zbierają, chodują i produkują. Tylko, że do
    > tego już nie ma powrotu, bo społeczeństwo jest na to zbyt liczne.
    > Twierdzenie, że Państwo nie musi zapewnić możliwości zarabiania na
> [...]

    A pomysl, kto daje ci miejsce pracy jak nie pracodawca. I pracodawcy to nie
    tylko ci z pierwszych stron gazet, ale i wlasciciele malych sklepikow czy
    malych firm., ktorzy sami sobie tworza miejsce pracy. Taki duzy
    przedsiebiroca z podatkami spieprzy poza granice Polski - maly tu zostaje.
    Ale tacy ludzie jak ty tego nie rozumieja. No coz/ Pozniej dostaja po dupie
    i wolaja, ze im zle. Dlatego bedzie jeszcze gorzej, az w koncu zrozumiesz,
    ze jak zupelnie nie bedzie pracodawcow to w zyciu nie znajdziesz pracy. A
    jakby bylo wiecej pracodawcow to latwiej bys ja znalazl.
    Do momentu az tego nie odkryjesz ty i podobnie do ciebie roszczeniowo
    nastawienie ludzie, bedzie zle. I bardzo dobrze. Moze ludzie w koncu
    zmadrzeja.
    A Tobie zycze sukcesow w szykaniu pracy z takim podjesciem. Kasy i tak nie
    masz od panstwa, ale liczysz, ze jak opodatkuja tych co jeszcze ja maja
    bedzie dla ciebie....

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl