PracaGrupypl.praca.dyskusjeMajac inz jest sens robic mgr ? › Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    Date: Sun, 31 Jul 2005 13:41:25 +0200

    Użytkownik "Cray" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dcid9u$bo2$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl> napisał
    > No to to juz wydaje mi sie niezlym naciaganiem sprawy ...
    >
    > Tytuły naukowe to mgr, dr, prof
    > Tytuly zawodowe to technik, inzynier ...
    >
    > Natomiast stopnie naukowe to sa po prostu stopnie naukowe ...
    > stopien 1 czy wtajemniczony lekko mgr
    > stopien 2 czyli wtajemniczony troche wiecej dr
    > stopien 3 to juz wogole mastaha prof

    Mylisz sie z tym magistrem:

    Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule
    naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki
    Art. 1.
    1. Stopniami naukowymi są stopnie doktora i doktora habilitowanego
    określonej
    dziedziny nauki w zakresie danej dyscypliny naukowej.
    2. Stopniami w zakresie sztuki są stopnie doktora i doktora habilitowanego
    określonej dziedziny sztuki w zakresie danej dyscypliny artystycznej.

    Art. 2.
    1. Tytułem naukowym jest tytuł profesora określonej dziedziny nauki.
    2. Tytułem w zakresie sztuki jest tytuł profesora określonej dziedziny
    sztuki.

    Art. 12.
    1. Stopień doktora nadaje się osobie, która:
    1) posiada tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera, lekarza lub inny
    równorzędny;

    I.