PracaGrupypl.praca.dyskusje › MOŻE BYĆ JUŻ TYLKO GORZEJ !!!

  • 1. Data: 2003-02-14 20:46:48
    Temat: MOŻE BYĆ JUŻ TYLKO GORZEJ !!!
    Od: y...@p...onet.pl

    Pracy będzie coraz mniej, ze skokiem ilościowym bezrobocia po wejściu do UE.
    Njśmieszniejsze, że zolennicy w ponad połowie stawiają na łtwość znalezienia
    pracy włąśnie po wejsciu do UE.
    Lepiej juz NIGDY nie będzie. A pokolenie wchodzącym na rynek pracy jest
    pokoleniem straconym.

  • 2. Data: 2003-02-15 10:23:08
    Temat: Re: MOŻE BYĆ JUŻ TYLKO GORZEJ !!!
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    > Njśmieszniejsze, że zolennicy w ponad połowie stawiają na łtwość
    znalezienia
    > pracy włąśnie po wejsciu do UE.

    ja tez... nie ukrywam... tak myslalam... ale dlaczego tak mowisz???
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-15 10:44:38
    Od: k...@o...pl

    nie rob paniki! bo niewiadomo jak to bedzie naprawde, zwolennicy mowia ze
    bedzie lepije z praca a przeciwnicy sa odmiennego zdania JAK WEJDZIEMY TO SIE
    DOPIERO W TEDY PRZEKONAMY!

    jedno jest pewne Polska potrzebuje zmian

    NIE NAWIDZE SLUCHAC TAKIEGO LAMENTOWANIA

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-15 11:39:15
    Od: m...@w...pl

    > Pracy będzie coraz mniej, ze skokiem ilościowym bezrobocia po wejściu do UE.
    po wejściu do Unii dużo się zmieni, to fakt, a konkretnie to, że w większości
    krajów Unii przeciętna płaca jest 3-4 krotnie wyższa od naszej. Lepiej zmywać
    gary na południu Hiszpani za 8-10Euro/h(szukanie takiej pracy zajmuje średnio 1-
    2 dni wiem z praktyki, pytają tylko czy jesteś członkiem Unii) niż zapieprzać w
    tym kraju za ochłapy. Albo Anglia: na budowie jako pomocnik murarza zarobisz 10-
    12 funtów/h popracujesz 10godz.6dni/tydz. Policz ile zarobisz. Szukanie takiej
    pracy zajmuje ok 2-3 dni

    > Njśmieszniejsze, że zolennicy w ponad połowie stawiają na łtwość znalezienia
    > pracy włąśnie po wejsciu do UE.
    naucz się już dziś niemieckiego - większość proszków do prania ędzie nosić
    nazwy niemieckie, wino marki wino będzie francuskie i nie chodzi mi o
    przysłowiową nazwe ala patique, holendrzy zatopią nas ...itd. Jak myślisz,
    Uniacy pozostawią TAKI CHŁONNY RYNEK? i nie zabezpieczą go logistycznie?
    Oczywiście będą nowe miejsca pracy. A jednocześnie dużo firm polskich po prostu
    upadnie. W przejmowaniu rynku obowiązuje jedna zasada: je...ć frajerów
    > Lepiej juz NIGDY nie będzie.
    nigdy nie mów nigdy

  • 5. Data: 2003-02-15 14:15:51
    Od: "pawel" <s...@p...fm>

> [...]
    znalezienia
    > pracy włąśnie po wejsciu do UE.
    > Lepiej juz NIGDY nie będzie. A pokolenie wchodzącym na rynek pracy jest

    sorry, ale nie dramatyzuj - moze jest jakas grupa zwiazane z psychologia,
    albo cos takiego.
    tam ci ktos pomoze pozbyc sie strachu i przerazenia.

    "Lepiej juz NIGDY nie będzie." - takie twierdzenie jest po prostu smieszne -
    po jaka cholere piszesz cos, co nawet jako przenosnia, jest niedorzeczne.

    "A pokolenie wchodzącym na rynek pracy jest pokoleniem straconym."
    hmm, ja naleze do tego pokolenia i nie zycze sobie zeby jakis postrzeleniec,
    wygladajacy kataklizmu, wypowiadal sie o mnie.

    pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-02-15 14:30:30
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    zarobisz 10-
    > 12 funtów/h popracujesz 10godz.6dni/tydz. Policz ile zarobisz. Szukanie

    pojechalas i po prostu szukalas ?
    co mowili na to, ze nie jestes obywatelem panstwa czlonkowskiego UE ?

    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2003-02-15 18:00:36
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    znalezienia
    > pracy włąśnie po wejsciu do UE.
    > Lepiej juz NIGDY nie będzie. A pokolenie wchodzącym na rynek pracy jest

    Nie wiem jak będzie z pracą po wejściu do UE ale jednego jestem pewien - z
    takim podejściem to na pewno będziesz stracony.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-02-16 12:00:39
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    Jestem za wejściem Polski do Unii , ale nie mogę pominąć faktu, że kiedy
    Hiszpania weszła do Unii bezrobocie skoczyło jej do 30% to jest fakt i tak było
    podobnie z innymi państawami. Dożyjemy zobaczymy. Jednak trzeba być
    przygotowanym na różne zagrożenia o których niebyt chętnie się u nas mówi ze
    względów politycznych. Najtrudniejsze będzie pierwsze 3 do lat 5 o ile się
    sytuacja polityczna w Europie na Świecie nie zmieni.Pozdrawiam.