PracaGrupypl.praca.dyskusjeMENSA › Re: MENSA
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MENSA
    Date: Mon, 25 Nov 2002 11:23:13 +0000 (UTC)

    Luk <pyka.lukasz[BEZSPAMERII]@wp.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jak myslicie wpisac czlonkostwo w Mensie w CV?
    > Czy pracodawca poczuje sie gorszy/glubszy i powie dziekuje, a moze wlasnie
    > sie zainteresuje?
    > A z zdrugiej strony, to czy to wypada tak sie chwalic ? Chociaz przy
    > dziesiejszym samopromocyjnym podejsciu to pewnie tak.
    > Co myslicie ?

    Na twoim miejscu bym tego nie robił. Po prostu pracodawcę interesują przede
    wszystkim twoje umiejętności związane z wykonywaną pracą - głównie
    wykształcenie i doświadczenie.

    Natomiast nie bardzo wiadomo, co ma do tego członkostwo w Mensie. Nie mam
    pojęcia, dlaczego członek Mensy ma być lepszym kandydatem od tego, kto nie
    jest członkiem Mensy.

    Poza tym ryzykujesz, że osoba która ciebie będzie zatrudniać nie wie, co to
    jest Mensa. Każe sobie wytłumaczyc - i właśnie, co wtedy powiesz ?