PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
    From: Express <e...@s...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MCSA ??
    Date: Mon, 14 Feb 2005 23:16:53 +0100

    tester321(bez_tego)@tlen.pl wrote:

    > Jesli uwazacie ze mozna sie wszystkiego nauczyc na domowym laboratorium to
    > sie mocno mylicie ...

    A kto tak napisał? Można wiele, ale żywe środowisko z ludźmi jest o
    wiele ciekawsze.

    > W domu nie masz zgraji debilnych uzytkownikow ktorzy tylko dlatego nie
    > kalecza sie myszka bo nie ma ostrych krawedzi ...
    > rok praktyki w duzej sieci daje wiecej niz kilka lat "laboratorium"
    > no ale to moje prywatne zdanie

    Rok na Help Desku, trzy lata jako admin (plus jeszcze 9 miesięcy jako
    WebMaster i 1,5 roku we wdrożeniu SAP R/3) w firmie na 1200 użytkowników
    i 15 lokalizacji rozsianych po kraju i 80 serwerów (od NT do 2003) może
    być? A te liczby o tylko w PL. AD. u mnie to 130 serwerów (niestety nie
    administruję tym).

    > a co do testow to czesto sie okazuje ze rzecz ktora robie w 15 sekund "po
    > swojemu" mozna zrobic w 3 minuty wg zalecen M$ i co gorsza to jest jedynie
    > sluszna odpowiedz na tescie

    Niestety to jest prawda i na tym wielu ludzi się wykłada na egzaminach.

    > PS: jak juz sie tak chwalimy to MCP, MCSA, MCSA messaging, MCSE (W2K)

    A ja nie mam żadnego zdanego egzaminu (nigdy nie podchodziłem) i na
    razie mi z tym dobrze.
    BTW. Po co pisać o MCP jak sie ma MSCA czy MCSE. Chyba, że to coś poza
    ścieżką :)

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9