PracaGrupypl.praca.dyskusjeMBA - czy warto waszym zdaniem ? › Re: MBA - czy warto waszym zdaniem ?
    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MBA - czy warto waszym zdaniem ?
    Date: Sat, 23 Mar 2002 10:12:10 +0100

    Witam

    >To zależy od paru czynników.

    >1. Jaka szkoła ?

    Mysle o Szkole Businessu Politechniki Warszawskiej, wspolpracuja z London
    Business School.

    >2. Co chciałby? dzięki ukończeniu MBA osi?gn?ć?

    - doszlifowanie angielskiego
    - zdobycie wiedzy (tu jestem mocno ostrozny, nie chce sie rozczarowac)
    - podrasowanie CV - jak piszesz. Mam nadzieje, ze ten papierek (bo
    oczywiscie nie jest to dyplom MBA London Business School) pomoze mi w
    karierze.

    >3. Jakie masz wykształcenie, tzn kierunek ?

    Wydzial Mechaniczny, od dziesieciu lat informatyk, szef projektow -
    bankowosc, telekomunikacja. Czyli - jak piszesz - inzynier, jednak majacy
    cos wspolnego z kierunkami biznesowymi.

    Hmmm, nieco mnie ostudziles. Przypomina mi to moje pierwsze podejscie do
    podyplomowych studiow marketingu i zarzadzania. Ucieklem, gdy wykladowca
    mowiac: "zwiazek ceny z popytem ma charakter liniowy" narysowala hiperbole.
    Nawet nie wiedziala, dlaczego sala sie smieje :)))

    Dzieki za odpowiedz
    pzdr
    wkg