PracaGrupypl.praca.dyskusjeMARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!! › Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
  • Data: 2004-07-19 22:37:46
    Temat: Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:cddnif$7j5$3@inews.gazeta.pl...

    > albo: co tam mi będą truli, skąd oni mogą wiedzieć, mam ich w nosie i ide
    na
    > piwo (a ja leczę kaca po wczorajszym)
    > gromax

    Reasumjac, jednak gosc z takimi papierami wg mnie nie powinien miec
    problemow ze znalezieniem pracy. Nie chodzi tu o same papiery. Tylko o to ze
    skoro byl na tyle bystry
    aby je zdobyc powinien byc na tyle bystry by skorzystac z tej wiedzy.
    Niekoniecznie za kazdym razem pokazujac wszystkie dyplomy, bo faktycznie
    pracodawcy nie za bardzo lubia przyjmowac madrzejszych od siebie.

    Ale ta "flustracja" cos mi nie pasuje i jakos dziwnie na prowokacyjnego
    posta wyglada, napisanego przez jakiegos zblazowanego trolla.

    VomitroN