PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalki - trzeba podpisać? › Re: Lojalki - trzeba podpisać?
    From: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lojalki - trzeba podpisać?
    Date: Thu, 7 Dec 2006 15:20:46 +0100

    > Wiadomo, co będzie jeśli jej nie podpiszesz. Masz jednak wpływ na kształt
    > umowy (choć z góry
    > mogą sugerować Ci gotowe rozwiązanie) i musisz to wykorzystać.

    Potwierdzam. W złym tonie jest mówienie "nie podpiszę" albo "nie bo nie".
    Natomiast zawsze możesz negocjować. Np. "dobrze, zgodze się, ale prosze
    dopisac tutaj, że za równowartość 24 pensji". Tylko trzeba się nie bać. Z
    doświadczenia wiem, że taki negocjujący pracownik jest nawet lepiej
    postrzegany (jako wartościowszy) od takiego, który podwija ogon i robi
    wszystko, co każą.

    Oczywiście u rozsądnych pracodawców. I najczesciej u szefa mężczyzny. Ale to
    był tylko taki mój szowinistyczny wtręt... :)

    --
    Lukasz