PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka na 5 lat › Re: Lojalka na 5 lat
  • Date: Thu, 23 Nov 2006 13:10:59 +0100
    From: Sailor <s...@m...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lojalka na 5 lat

    Lukasz wrote:
    > Zobacz po prostu do Kodeksu Pracy. Poza tym Twój pracodawca chyba o tym nie
    > wie, że będzie Ci musiał przez czas trwania lojalki płacić co najmniej 1/4
    > dotychczasowej pensji.

    Nie do końca rozumiem... chodzi o to, że nie będzie mógł mi obniżyć
    pensji do 1/4 aktualnej po podpisaniu lojalki?

    > Absolutnie nie zgódź się na podpisanie lojalki na
    > zasadzie, że zwrócisz pieniądze za szkolenia, jeśli zwolnisz się wcześniej.

    Hmm... a są jakieś inne przyjęte zasady? Wydawało mi się, że wszystkie
    lojalki polegają na tym, że jeśli zwolnię się wcześniej, powienienem
    zapłaćić koszty kursu lub jego część proporcjonalną do czasu jaki
    przepracowałem od początku umowy lojalnościowej.

    --
    Sailor